Thursday 4 October 2012

i need a shoulder to cry on :'(

assalamualaikum....
suspend x title atas tu???
hehehehe
have u ever lost a valuable things?
i felt it, yesterday morning :(

there's a time when i really feel like crying and yet doesn't have enough sadness to be crying for..so sad........ sakit giler, sedih.... xleh nak nangis pon....
apa nie, sakit tengkok, sakit hati, sakit segala galanya.....

sebenarnya, saya x rela kehilangan benda tu, hati saya belom benar2 redha dgn kehilangn itu......
penat saya menasihati diri nie utk merelakn kepergiaan nya tp, x berjaya. inilah akibatnya kalau kite lebih sayangkn sesuatu lebih dr ALLAH, saya tgh mendidik ati utk lebih sabar menghadapi cabaran. 

move on rahiela..........
move on.....
dont u ever feel save, ALLAH never let people that he love in the comfort zone, u will be test every second u breath....... be prepared!!!!

itu cara ALLAH sayang kite, diberi beribu ujian supaya kite kuat, supaya kite matang dan menguji tahap keyakinn kite terhadp NYA.

LA TAHZAN rahiela!!!!
ALLAH will prepare something much more special..... believe that :)
kite pinjam semuanya, jd kalau ilang jgn nangis2 tau....
ALLAH nak kasi kite pinjam barang yg lg best n cantik....
sbb tu die tarik balik brg yg da buruk tu ...kan...kan....

release ckit beban kat kepala nie.
setiap maslah ada jalan nye, bijakn diri anda untuk mencari solution nya....
life like a puzzle, solve it n u will feel great........

segala masalah cite kat ALLAH dulu
jgn buat ALLAH jealous tau ^_^

 # ^_^ time kasih kwn.......
 
saya: memng sudah ketentuan ak diduga begini, ak redha....
         hahhhaaha
kwn sy: x yah nak sedih sgt la rahiela....
              baru kene duga sikit da sedih.....lempang kang :P 
saya: hahhahaa....
         tp, ak da minx kat allah utk dapt bende tu...... tibe2 ak kehilangn utk selama lamanya :(
kwn sy: tuhan nak bg kau bende yg lebih baik tu..... x semestinya apa yg kite mintak, kite dpt kan?
             syukur apa yg ade, mintak lg, jgn putus ase....
             dah.... x yh nak mintak shoulder ak utk nangis...harammmm
saya: bongok.......lempang laju, kuar gg....hahahahhaah
         time kasih :)
kwn sy: tadi sblom ngadu kat aku, da ngadu kat ALLAH dulu x?
saya: dah la..... =,=



makn nie byk2....nnt x stresss...hehehehe

No comments:

Post a Comment