Saturday 16 June 2012

27 rejab penuh pengajaran :'(

lain org, lain pantang nye kan?
sbg contoh ak pantang " bile ak ikhlas tolong die, die assume lain plak"
itu contoh je...
hari ini 27 rejab ak da sakit kan atie org yg amat2 ak sayangi dan sanjungi
mak :( :( :(
mak sy amat pantang jika saya mengabaikn tanggungjwb sy sbgai hamba ALLAH dan saya mengadu kat die apa kesalahan yg saya da buat hari ini, dgn tujuan mengadu n tenangkn hati sikit.
suddenly sy terdengar esak dan tangisan die yang membuatkan jiwa saya x karuan n ubah masa supaya bleh reverse balik ke mase tue....
mak memulakan perbicaraan. " tau x hukum org .... ape" tau x kite hidup kat dunia nie utk ape" blja tinggi pon maseh lupa kan ALLAH" tersentak bertubi- tubi"
saya dpt 7 call pg tadi dr mak,around pukl 5. mak ckp mak x sedap hati sbb tue mak call....
mak sambung lg " soh puasa 27 rejab x nak" " byk alasan" tersentak lg....... :'(
pastu saya minta maaf dan janji wat sume hukuman tu.
last word dari mak saya " mak x nampak apa yg ila buat, tp ALLAH nampak"
pecah jantung nie.....mcm x leh cantum balik
what i've done !!!!!!
hari ini saya dihukum utk satu hari n x leh call die utk satu hari ini.....
its sound easy right...
but its never happen before n make me realize that my mum's love is more than everything.....
actually kesalahan tue saya da buat 2 kali pd bulan nie,  n for the first time, she only scold at me n soh topup balik.....lembut je die ckp, kali kedua X DE MAAAAFFFF BAGI MU......:'(
second benda yg buat sy kecewa adalh. sy x sempat nak wish happy father's day n hari ini saya x dpt nak call beliau.....huhuhu
sedih!!!!   sedih!!!!   sedih!!!
jd selamt hari abah !!!!
kpd abah saya, yg saya amat2 rindui.....
:'( doakan sy berjaya menjadi nak solehah :'(

No comments:

Post a Comment